Karibu Tanzania!

Var lite sugen pa nagra ol igar sa vi stoppade en taxi och bad honom att ta oss till ett fint stalle som hade livemusik, blev ett skumt stalle men det visade sig vara riktigt skoj dar!
Taxichaffisen stannade kvar och skulle hanga med oss, han drack lika manga ol som vi gjorde, sag valdigt somnig ut pa dansgolvet nar det borjade narma sig stangning, kanske inte sa konstigt eftersom han hade jobbat i 21 timmar..
Ja igar var det da riktigt intressant!
Vi var lite sugen pa nagra ol igar sa vi stoppade en taxi och bad honom att ta oss till nagot stalle som hade livemusik, blev ett skumt hak men det visade sig vara riktigt skoj dar!
Taxichaffisen stannade kvar och skulle hanga med oss, han drack lika manga ol som vi gjorde, sag valdigt somnig ut pa dansgolvet nar det borjade narma sig stangning, kanske inte sa konstigt eftersom han hade jobbat i 21 timmar..

Noterbart:
-Olen ar ratt billig iallfall, du far en halvliter for ca 6kr ute pa "restaurang"
-Jag fick en kompis vid namn John, han tyckte om att klamma pa mig och ville jattegarna dansa med mig, jag tackade nej pa ett valdigt snallt vis.

Idag har vi varit och gjort klart med safarituren! Vi fick battre pris an vi raknat med, ca 5200 kr for oss bada, da ingar allt!
Efter den bokningen sa tog vi farjan ut till sunrise beach dar vi har slappat hela dagen fram till nu.
Sjukt att det kandes varmare i vattnet an vad det ar pa land, och da ar det anda javligt varmt i luften..

Ikvall blir det ratt lugnt eftersom vi hamtas kl 8 imorrnbitti for safarituren.
Blir nog en massiv bildbomb efter den, men redan nu kan jag bjuda pa nagra bilder! :)

Nar jag laser igenom detta sa ser det ju lite konstigt da det saknas lite prickar over nagra o och a:n, men hoppas ni som laser forstar det anda! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

2011-02-25 @ 18:54:47
Postat av: Linda

Skoj! Mera! Nu vill jag se på fina bilder av farliga djur!

2011-02-25 @ 18:55:36
URL: http://www.hundenebba.wordpress.com
Postat av: Ingalill

Ta många kort på elefanterna då. Ni verkar verkligen ha det härligt. Sol värme är ju nåt man längtar "hett" efter. Sköt om er!!Kram

2011-02-25 @ 18:58:47
Postat av: Oscar

Ni har verkligen allt utom ÅÄÖ!

2011-02-25 @ 19:54:50
Postat av: Nataly & Ali

Dags för en uppdatering va? ;)



Det går dåligt med listan också haha :D

2011-06-15 @ 14:44:47
URL: http://baibee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0