Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Jadu, vad skulle jag göra?
Det är nog ganska lätt att säga vad man skulle göra, frågan är om man verkligen gör det sen när man verkligen står där med miljonen :P

Såhär tror jag iallafall att det skulle kunna bli.

*Jag bjuder mina nära och kära på en hejdundrandes fest.

*Mina syskon och föräldrar får sig en liten slant.

*Försöker spara undan en större del för handpenning på kommande hus (önsketänkande eller klarar man av det?)

*Reeesa! Ta med mig min Kristin och reser så det står härliga till, hur länge man reser och vilka länder man besöker behöver inte vara spikat, kan vara skoj att resa runt lite bara :)

Så tänker jag nu iallafall, men som sagt, man tänker säkert helt annorlunda om man verkligen skulle vinna dom pengarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0