Dag 6 – Typ av tjejer jag faller för.

Vet inte om det finns någon riktig typ av tjejer jag faller för, men självklart så faller man ju till en början av en tjejs yttre så det är ju väldigt roligt om hon är mån om sitt yttre och vill se bra ut.

Andra faktorer som spelar in vad gäller det yttre är en fin rumpa och sen har jag en liten sjuk fetisch för små söta fötter.

Hur hon ska vara är rätt svårt då jag egentligen inte har någon riktig aning om vad jag faller för, men vi måste ju funka bra ihop och ha rätt lika sätt att tänka och leva.

Vi ska ha samma intressen. Har hon bra humor och en glad syn på livet är ju definitivt ett stort plus.
Hon får mig att skratta och gör så att jag verkligen tycker mig omtyckt och speciell.

En som stämmer in på allt detta är ju såklart tjejen jag inte alls hade svårt att falla för, Kristin.
Hemma delar vi på matlagning och städning och alla andra småsysslor, det är aldrig något tjaffs om vem som ska göra vad tex.

Vi kan ligga och dega en hel dag i soffan och svulla chips och karra utan att vi mår speciellt dåligt över det, vi kan även följa med varandra på gym och köra skiten ur oss där, det finns liksom inga hinder med denna tjej!
Att vi båda gillar att resa vet nog alla som läser denna blogg ;) 


Den här typen faller jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0