Nytt uppehåll

Ja det gick ju sådär med min bildutmaning, men det beror mest på att vi blivit med fäbodvall och den mesta tiden nu spenderas där ute.

Själva köpet drog ju ut sjukt på tiden pga högtryck hos banken under semestertider/oroligheter på börsen samt att stugan var klassad på ett konstigt vis så en mäklarvärdering var ett måste.
Men efter mycket om och men så blev vallen vår!
Vi skrev papperna i fredags, men eftersom säljaren är så otroligt schysst så fick vi bo där ute redan förra helgen.

Vi har tagit tag i "lite" målning och just nu kan jag inte ens titta på en pensel utan att känna mig spyfärdig.
Vi har även röjt endel utanför då stugan mer eller mindre stått de senaste åren, endast lättare underhåll har skett.
Har inte lagt in bilderna vi tagit, så jag lägger upp dom som låg i annonsen.

Storstugan

Häbbret

Utöver dessa byggnader så finns det även ett utedass, en liten "lada" och en vedbod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0